5.09.2014

Pytanko!!!

Hej. Małe pytanko. Chcecie dowiedzieć się zakończenia tego opowiadania czy jak to wygląda z waszej strony? Możemy pominąć tą regułę, którą napisałam pod ostatnim rozdziałem, że 10 komentarzy. Ale proszę skomentujcie wtedy ten post.
 
I teraz mogę wam powiedzieć, że planuje rozpocząć kolejne opowiadanie jeśli oczywiście tego chcecie. Mam już pomysł. Bohaterowie również wybrani i prolog oraz połowa pierwszego rozdziału jest napisana. Więc?  Czekam teraz na waszą aktywność i opinie.
 
PS. Jak czujecie się po pierwszym tygodniu w szkole? Wiem, że jak publikuje ten rozdział to jeszcze jesteście w niej, ale pytam. Ja czekam na październik i studia. Troszkę się denerwuje. Kto z was w tym roku szedł do nowej szkoły? Też się denerwowaliście? Całusy, Klaudia <3

3 komentarze:

  1. Dawaj tego bloga. !!! :***
    Weź o szkołę nawet nie pytaj, to dopiero 1 tydz.a ja juz miałam 2 kartkowki i jedno pytanie z niemieckiego -.-
    Czekam na ostatni rozdział !
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ostatni, całe opowiadanie jest świetne! A szkoła? Szkoda gadać.. :)

    OdpowiedzUsuń